چگونه روابط عمومی دیجیتال می تواند حضور یک برند را بهبود بخشد؟

دیجیتال PR روشی است که برای افزایش آگاهی از برند شما با استفاده از روشهای آنلاین استفاده می شود. از بسیاری جهات ، شبیه به روابط عمومی سنتی است ، اما این امکان را برای مخاطبان گسترده تری فراهم می کند که فقط با روش های آفلاین قابل دستیابی نیست. برای به دست آوردن بیشترین تأثیر ، روابط عمومی دیجیتال به استراتژیهای مبتنی بر اینترنت مانند بهینه سازی موتور جستجو ، بازاریابی محتوا ، دسترسی به اطلاعات تأثیرگذار و رسانه های اجتماعی متکی است.

بازاریابی محتوا

دیجیتال PR یک استراتژی قدرتمند است که می تواند حضور و دیداری آنلاین یک برند را بهبود بخشد. اطلاعات استاتیک می توانند به مکالمه تبدیل شوند و شرکت ها می توانند تقریباً در هر ساعت و شبانه با مخاطب مورد نظر خود صحبت کنند. با اتصال و به اشتراک گذاشتن با مخاطب هدف ، می توانید گفتگوهایی را شروع کنید که تمرکز شما را روشن کند و اخبار و اطلاعات را خیلی سریعتر از گذشته پخش کنید.

دیجیتال

روابط عمومی دیجیتال در مقابل روابط عمومی PR

به منظور نمایش عمومی در نشریات چاپی ، روابط عمومی PR شامل ارتباط با روزنامه نگاران است. در یک زمان ، هدف یک تبلیغگر که متخصص در روابط عمومی سنتی بود این بود که مشتریان خود را در روزنامه ها ، مجلات ، رادیو و تلویزیون گنجانید. بیشتر افراد متخصص در روابط عمومی سنتی ، توجه خود را تغییر داده اند و عبارتند از: PR دیجیتالی – اغلب پیدا کردن مخاطبان بالاتر یا بازدید از مطالب آنلاین از آفلاین – اگرچه ممکن است هنوز از برخی اشکال سنتی روابط عمومی استفاده شود.

با رشد اینترنت ، راه های ممکن بسیاری وجود دارد که می توانید برای ارتقاء مشاغل استفاده کنید. روابط عمومی دیجیتال شامل طیف گسترده ای از فرصت های بازاریابی مانند مصاحبه در نشریات آنلاین ، افزایش حضور آنلاین شما و استفاده از قدرت تعاملی رسانه های اجتماعی برای رشد و شناخت بیشتر است.

چه چیزی PR دیجیتال را شامل می شود؟

امکان ارتقاء آنلاین تقریباً بی پایان است. کسب و کارها باید به فراتر از فرصتهای چاپ نگاه کنند و با مخاطبان هدف خود به صورت آنلاین تعامل برقرار کنند. آژانس های روابط عمومی دیجیتالی بهترین PR روابط عمومی را با تمرکز بر روندهای جدید در بازاریابی محتوا ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و موارد دیگر ترکیب می کنند.

یک متخصص روابط عمومی دیجیتال از روشهای متنوعی برای بهبود حضور وب مشتری استفاده می کند. مثالها عبارتند از:

     

  • تهیه اطلاعیه مطبوعاتی آنلاین
  •  

  • ایجاد روابط با روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان آنلاین برای ایجاد پوشش مطبوعات آنلاین
  •  

  • ترتیب پروفایل پروفایل کسب و کار
  •  

  • سازماندهی بررسی ها و مصاحبه های آنلاین
  •  

  • اطمینان از انتشار مطبوعات با پیوندهای مربوط به وب سایت شما بهینه شده است. این امر با پیوند به اطلاعات بیشتر به خوانندگان سود می بخشد و با ایمن سازی پیوندهای قدرت بالا به وب سایت شما از وبلاگ ها و سایتهای خبری پر ترافیک ، به رتبه بندی جستجوی شما کمک می کند.
     
  • بازاریابی Influencer و دسترسی به بلاگر برای دستیابی به ذکر در حساب ها و وبلاگ های تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی
  •  

  • انتشار محتوای آنلاین برای به دست آوردن شهرت گسترده تر و Backlink های با کیفیت بالا
  • Backlink

هدف روابط عمومی دیجیتال PR

روابط عمومی دیجیتال و روابط عمومی سنتی یک هدف مشترک دارند ، این کمک به بهبود اعتبار مشتری و افزایش دید آنها در بین اعضای مخاطب مورد نظر خود است. هر دو راهکارهایی برای شناخت بیشتر یک برند هستند. تفاوت اصلی بین آنها انتخاب روشهایی است که برای تحقق این هدف استفاده می شود.

هدف از ایجاد دیجیتال PR در حین استفاده از ابزارهای دیجیتال ، ارزش نام تجاری را ایجاد می کند. ایجاد یک برند قدرتمند در عصر دیجیتال که در آن دریای رقبا دائماً در حال رشد است می تواند چالش برانگیز باشد ، اما روش های گوناگونی وجود دارد که می تواند برای افزایش دید و رقابت باقی بماند.

چشم اندازها فقط در مورد گزینه های نامحدود در مورد اینکه چه کسی با آنها تجارت خواهد کرد ، انتخاب شده اند و اگر از روابط عمومی دیجیتال استفاده نکنید ، می تواند به راحتی از این رقابت غرق شود. برای اینکه بتوانید از رقبای خود جدا شوید و در راه های آنلاین که در آن بازارهای هدف اطلاعات خود را کسب می کنند و در جستجوی راه حل هایی برای نقاط درد خود هستید ، باید یک مارک خوب تعریف شده ایجاد و ارتباط برقرار کند.

راه حل

چگونه PR دیجیتال می تواند از برند شما سود ببرد

با شروع یک کارزار تبلیغاتی دیجیتال ، سعی در ارتقاء آگاهی از برند و حضور آنلاین خود خواهید داشت. یک کمپین متمرکز می تواند تفاوت زیادی در ایجاد هویت آنلاین شما و آنچه باعث می شود نام تجاری شما منحصر به فرد باشد ، ایجاد کند.

در اینجا برخی از راه هایی که PR دیجیتال می تواند به نفع برند شما باشد:

     

  • افزایش ترافیک وب سایت – از آنجا که مارک شما به صورت آنلاین و در مکانهای مختلف به صورت آنلاین ذکر می شود ، افراد بیشتری به وب سایت شما مراجعه می کنند.
  •  

  • بهینه سازی موتور جستجو بهبود یابد – هنگامی که محتوای شما در سایتهای دارای قدرت بالا منتشر می شود که به وب سایت شما پیوند دارند ، رتبه بندی سئو شما برای کلمات کلیدی مورد نظر شما بهبود می یابد. با افزایش رتبه بندی سئو شما ، این امر باعث بهبود وب شما نیز می شودترافیک سایت و هدایا یا فروش.
  •  

  • بهبود کیفیت تصویر برند خود و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید – مخاطبان هدف شما شروع به شنیدن چیزهای خوب و بیشتری در مورد برند شما می کنند و تعداد بیشتری از بررسی های مثبت را مشاهده می کنند.
  • اعتماد به نفس

محتوا را مجدداً تکرار کنید

بازاریابی محتوا بخش مهمی از یک کمپین روابط عمومی دیجیتال است. هرچه محتوای شما بیشتر به اشتراک گذاشته و پیدا شود ، اعتبار و جایگاه شما به عنوان یک مقام شروع به رشد می کند.

محتوائی که قبلاً نوشتید می تواند با استفاده مجدد از سکوی متفاوت به یک شکل متفاوت از محتوا تبدیل شود و در یک سکوی دیگر به اشتراک گذاشته یا منتشر شود. به عنوان مثال ، یک پست وبلاگ منفرد را می توان با اطلاعات جدید اضافه کرد و در چندین نوع دیگر از محتوا مانند:

     

  • اینفوگرافیک
  •  

  • یک پست وبلاگ مهمان
  •  

  • مقاله ای در روزنامه محلی
  •  

  • مقاله ای در یک انتشارات تجاری
  •  

  • یک به روزرسانی خبری لینکدین
  •  

  • یک فیلم کوتاه

قدرت رسانه های اجتماعی

تعداد کمی از ابزارهای تبلیغاتی دیجیتال نسبت به رسانه های اجتماعی قدرتمندتر هستند. از طریق رسانه های اجتماعی می توانید با مشتریان و تأثیر گذاران ارتباط برقرار کنید ، استراتژی رقبا را مطالعه کنید و به طور مداوم درمورد طاقچه خود صحبت کنید.

همچنان که به نوشتن و انتشار محتوای با کیفیت دیگری ادامه می دهید ، همچنان آن را در کانال های رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید و دیگران را به اشتراک و تبلیغ آن ترغیب کنید. ارزش و اطلاعاتی را ارائه دهید که ارزش اشتراک گذاری دارد و ارزش بحث دارد.

به خاطر داشته باشید که رسانه های اجتماعی به شما امکان می دهد تا با مخاطب مورد نظر خود به گفتگو و ارتباط برقرار کنید به گونه ای که هرگز نمی توان با استفاده از روابط عمومی سنتی این کار را انجام داد. در این بستر ، شما این فرصت را دارید که توجه مخاطبان خود را جلب کنید ، به جای اینکه سعی کنید فروش مداوم داشته باشید ، تحت تأثیر و ظرافت ترغیب کنید. مهمتر از همه ، این فرصتی به شما می دهد تا به خواسته ها و نیازهای آنها گوش فرا دهید ، یاد بگیرید چه اطلاعات ، محصولات یا خدماتی را که آنها تاکنون نتوانسته اند پیدا کنند.

بخش عمده ای از کاربران اینترنت در رسانه های اجتماعی فعال هستند ، به این معنی که دقیقاً همان جایی است که نام تجاری شما برای شناختن آن نیاز به حضور دارد. تعامل و تعامل با افرادی که در آنجا راحت تر هستند طبیعتاً نام و شهرت شما را می سازد.

تفاوت بین بازاریابی و روابط عمومی دیجیتال چیست؟

تفاوت مشخصی بین بازاریابی آنلاین و روابط عمومی دیجیتال وجود ندارد. به طور کلی ، بازاریابی به طور خاص روی فروش متمرکز است در حالی که روابط عمومی بر ایجاد تصور مثبت از برند شما متمرکز است.

PR روابط عمومی دیجیتال قصد دارد تا در مورد آنچه مارک شما مخفف است ، چیزی را بی نظیر و به ویژه آنچه که در لحظه جدید و هیجان انگیز اتفاق می افتد ، به دست بیاورید. این هدف بیشتر برای افزایش ترافیک و آگاهی است ، در حالی که بازاریابی به طور معمول بیشتر روی تبدیل ها متمرکز است.

با بازاریابی ، شما مستقیماً یک محصول یا خدمات را تبلیغ می کنید. با روابط عمومی دیجیتال ، شما در حال تبلیغ برند یا شرکت به عنوان یک کل هستید. اصل اساسی روابط عمومی دیجیتال ، تبلیغ چیزهای جالب در جهت افزایش آگاهی از برند است.

در بیشتر موارد ، لازم است قبل از اثربخشی بازاریابی ، روابط و شهرت برقرار شود. در حالت ایده آل ، روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال باید با هم کار کنند ، که هر استراتژی دیگری را تکمیل و غنی می کند.

با یک کمپین روابط عمومی دیجیتال شروع کنید

این که آیا شما انتخاب می کنید PR دیجیتال خود را انجام دهید یا آن را توسط یک آژانس روابط عمومی دیجیتال انجام داده اید ، نکته مهم این است که کار را شروع کنید. پس از شروع بهره برداری از اینترنت ، برای ساختن نام تجاری خود ، می توانید آنچه را که کار می کند و چه چیزی نیست ، تجزیه و تحلیل کنید و در صورت لزوم تغییر دهید.

داشتن تصویری شفاف از مخاطب هدف شما یکی از مهمترین کارهایی است که شما باید انجام دهید. اگر به وضوح نمی دانید چه کسی در مخاطبان شما حضور دارد ، وقت آن رسیده است که این موضوع را پیدا کنید. برای آشنایی با افرادی که به برند شما و پیام آن علاقه دارند از نظرسنجی ها و تعامل رسانه های اجتماعی استفاده کنید.

اهداف خود را مشخص کنید و بهترین راهکار برای دستیابی به چه استراتژی استآگاهی از مارک ase و ترافیک سایت شما را هدایت می کند. به تولید محتوای معتبر ادامه دهید و به ایجاد روابط با تأثیرگذار و وبلاگ نویسان برتر در طاقچه خود بپردازید.

اینکه چه مدت زمانی برای PR دیجیتال در دسترس هستید ممکن است عاملی در تصمیم گیری خودتان برای انجام این کار یا برون سپاری باشد. ممکن است بخواهید از تمام یا بخشی از روابط عمومی دیجیتال خود برون سپاری کنید. هرچه از استراتژی های روابط عمومی دیجیتال استفاده کنید ، احتمال شهرت برند شما بهبود می یابد و تجارت خود را با موفقیت رشد می کنید.